Home :: Film News :: Find a Birthday :: Dark version :: Persian Weblog :: Forum :: Contact

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
 
 

فیلم کوتاه "آرزو؛ یک پرسش، پنجاه پاسخ"؛ تهران


فیلم کوتاهی (هفت دقیقه) تأمل برانگیز و دیدنی درباره آرزوها و رؤیاهای مردم ایران؛


آرزوهای ۵۰ ایرانی در پروژه «۵۰ نفر، یک پرسش»؛ پروژه‌ای که سال ۲۰۰۸ در آمریکا کلید خورد و تا کنون فیلمسازان و هنرمندانی از هزاران شهر دنیا فیلم‌هایشان را برای این پروژه فرستاده‌اند.»؛

برخی پاسخ‌های ایرانیان به پرسش «یک آرزو فقط برای همین امروز»: «آرزو دارم که وضع این مملکت بیفته رو غلتک، خوب بشه، مردم بتونن دو روز عمر رو زندگی کنن!»؛ «باورتون می شه دیگه هیچ آرزویی ندارم؟! اصلاً جایی برا آرزو کردن نذاشتن واسه ما!»؛ «دوست دارم بمیرم، از دست این دنیای بد!»؛ «آرامش!»؛ «یه بار دیگه به دنیا می اومدم!»...؛ با آرزوی یافتن راهی به رهایی از راه آگاهی، بدون دادن هزینه های گزاف و بی حاصل از جان و جیب مُلک و مردم ایران زمین!



«پنجاه نفر یک پرسش» پروژه ای سریالی و اجتماعی است که به بررسی ارتباطات انسانی وابسته به مکان و زمان می پردازد. این پروژه در نیواورلئان آمریکا در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و از آن زمان، سفری در سراسر جهان داشته و مورد توجه میلیون‌ها بیننده قرار گرفته است. کلیه فیلم‌ها شامل ضبط برش‌هایی کوتاه از برخورد بشریت با رؤیاها، از دست رفته‌ها، بازتاب‌ها، داستان‌ها و اسراری است که برخی به صورت مشترک و برخی به طور کامل تکرارنشدنی بیان شده است.



Fifty People One Question is an ongoing social experiment and film series exploring human connections through people and place. The project began in New Orleans in 2008 and has since traveled across the globe, touching millions of viewers. Along the way, the films have captured a small slice of humanity; to discover dreams, losses, reflections, stories and secrets, some shared and some completely unrepeatable.

https://www.alimolavi.ir
https://www.facebook.com/www.alimolavi.ir
https://www.behance.net/alimolavi
https://www.linkedin.com/profile/view?

Director: Ali Molavi; Camera : Saeid Nazifi; Sound : Ali Alavi
A short documentary www.alimolavi.ir (C) 2013


Delicious Delicious



 
جستجو
جستجوی فيلم، کارگردان، بازيگر..:

fa en


سايت های سينمايی!
 

Find a birthday!


پيوندها
 
مجله ۲۴
آدم برفی ها
دیتابیس فارسی فیلم های سینمایی
کافه سينما
سينمای ما
سينمای آزاد
 

اخبار روز ايران
[ Yahoo! News Search ]

Search Yahoo! here
 
 [ Yahoo! ]



options