Home :: Film News :: Find a Birthday :: Dark version :: Persian Weblog :: Forum :: Contact

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
 
 

زینت هاشمی

پرنده های مهاجر

پخش شده از:بخش فارسی راديو سوئد - پژواک 
 

پرنده های مهاجر
، عنوان فیلمی سینمائی ست که به نویسندگی و کارگردانی شهرام قادر ساخته شده و از روز یکشنبه، بیست و هفتم ژانویه در Filmhuset به نمایش در آمد. این فیلم به زندگی مهاجران ایرانی و به ویژه مهاجران سوئدی می پردازد. موسیقی فیلم از یاور آهنگساز ساکن استکهلم است و از بازیگران آن نیز از جمله می توان از نادیا، سارا حیدری، رومینا غلامی، سعید ریاستیان و مهرداد خسروانی نام برد. 



فیلم پرنده های مهاجر بعد از نمایش در استکهلم، از جمله در یوتبوری و برخی از کشورهای دیگر اروپائی و همچنین در عراق به نمایش درخواهد آمد. اطلاعات بیشتر را می توانید در فایل صوتی گزارش به همراه گفتگو با سازنده ی آن شهرام قادر بشنوید.

گفتگو با شهرام قادرنویسنده و فیلمساز پرنده های مهاجر

Lyssna: گفتگو با شهرام قدیرنویسنده و فیلمساز پرنده های مهاجر

فیلم سینمایی پرنده های مهاجر (The Emigrated Birds)، «آنان پرندگانی بودند که سرنوشت شان را هجرت رقم زده بود» برای اولین بار یک شنبه شب 27 ژانویه 2013، در سالن بزرگ فیلم هوست استکهلم (خانه سینمای استکهلم) به نمایش درآمد. صدها تن ایرانی و غیرایرانی در این شب، به تماشای این فیلم نشستند.



این فیلم 90 دقیقه ای به نویسندگی و کارگردانی شهرام قادر، با موسیقی یارا زواره و از جمله با بازی نادیا، سارا حیدری، رومینا غلامی، سعید ریاستیان، مهرداد خسروانی، زندگی تعدادی دختر و پسر ایرانی و یا افغانی را در «مهاجرت» نشان می دهد. چند نفر از آن ها نیز فاقد اقامت هستد. در تمام این فیلم بدون این که بیننده احساس خستگی کند از صحنه ای به صحنه دیگر وارد می شود و با حساسیت فوق العاده ای صحنه ها را دنبال می کند. در پایان فیلم، هر کدام از این جوانان سرنوشت های مختلفی پیدا می کنند.

 


Delicious Delicious



 
جستجو
جستجوی فيلم، کارگردان، بازيگر..:

fa en


سايت های سينمايی!
 

Find a birthday!


پيوندها
 
مجله ۲۴
آدم برفی ها
دیتابیس فارسی فیلم های سینمایی
کافه سينما
سينمای ما
سينمای آزاد
 

اخبار روز ايران
[ Yahoo! News Search ]

Search Yahoo! here
 
 [ Yahoo! ]



options