Home :: Film News :: Find a Birthday :: Dark version :: Persian Weblog :: Forum :: Contact

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۳
 
 

Foto: Jens L' Estrade / Scanpix

 لاله، خواننده ایرانی تبار سوئد،

ملکه موسیقی سال ۲۰۱۲ لقب گرفت


پخش شده: دوشنبه ۷ ژانويه پژواک، بخش فارسی راديو سوئد

لاله پورکریم، به عنوان پرطرفدارترین خواننده سوئد از طرف برنامه Svensktoppen (برترین های سوئد) در رادیو سوئد برگزیده شد. اوهمچنین بهترین آهنگ ساز سال شد و ترانه او، برخی ها جوان می میرند "Some die young"، نیز به عنوان برترین ترانه سال انتخاب شد.


رادیو سوئد روز گذشته لیستی از برترین های موسیقی سال ۲۰۱۲ را منتشر کرد که در این لیست هم خود لاله به عنوان خواننده و آهنگساز و هم ترانه معروف او به نام Some die young در صدر لیست قرار داشتند. روزنامه داگنزنیهتر هم در ادامه این مطلب لاله را ملکه موسیقی سوئد نامیده است. ترانه Some die young به مدت طولانی ۲۹ هفته در میان تاپ لیستهای موزیک سوئد قرار داشت.

برخی ها جوان می میرند  - "Some die young"




ترانه سال سوئد به نام Some die young که ترجمه آن برخی جوان می میرند می شود، در واقع یکی از ترانه های چهارمین آلبوم لاله به نام Sjung می باشد که ژانویه سال گذشته توسط شرکت موزیک وارنر وارد بازار شد.

لاله خود شعر این ترانه را نوشته و آهنگسازی کرده که مدتی کوتاه پس از حضورش در برنامه så mycket bättre آفریده شد. مضنون این ترانه این است که برخی بسیار جوان می میرند ولی امید برای بازماندگانشان زنده می ماند.

این ترانه لاله در واقع ترانه غیر رسمی برای بازماندگان حادثه تروریستی نروژ لقب گرفت که طی آن دهها کودک و نوجوان قربانی حمله مسلحانه یک تروریست نژادپرست نروژی شدند. ترانه لاله نه تنها در سوئد بلکه به مدت ۸ هفته برترین ترانه در نروژ بود و اولین موزیک از این خواننده بود که از مرزهای اسکاندیناوی نیز فراتر رفت.


Delicious Delicious



 
جستجو
جستجوی فيلم، کارگردان، بازيگر..:

fa en


سايت های سينمايی!
 

Find a birthday!


پيوندها
 
مجله ۲۴
آدم برفی ها
دیتابیس فارسی فیلم های سینمایی
کافه سينما
سينمای ما
سينمای آزاد
 

اخبار روز ايران
[ Yahoo! News Search ]

Search Yahoo! here
 
 [ Yahoo! ]



options